joi, 21 iulie 2011

clisee..

Toate se repeta. Visele sunt la fel, sentimentele se succed unele pe altele dar sunt mereu aceleasi, lupta cu sine este mereu pierduta, dorintele nu se schimba. Viata este un amestec de bucurii, tristeti, lumini, umbre, parfumuri, culori, muzica, furtuni si perioade de acalmie. Uneori te separi de toate acestea si le observi.
Ori esti blocat ori nu te poti opri. Te ia valul si te poarta unde nu te astepti, te lasa inert pe un mal necunoscut, iti revii si te gandesti sa iti faci un adapost pentru noaptea care se apropie urmand ca a doua zi sa iti continui drumul.
Suflet nomad, strain, pustiu. Culegi nectarul zilelor, asculti muzica pe care o lasa in tine fiecare nou orizont, pe harta vietii lasi florile drept reper si tot ce ramane in urma ta este iscalitura efemera a pasilor in praful drumului nesfarsit.
In toata aceasta calatorie fara destinatie atingi si schimbi cursul altor suflete. Uneori altii schimba cursul tau. Nu te poti impotrivi si rare ori poti schimba ceva care nu face decat sa intarzie sau sa devieze de la curs lucrurile deja stabilite.
Cu greu am acceptat ideea ca tot ce am este clipa si in consecinta am ingrosat randurile celor care au vrut sa isi schimbe destinul, contribuind fireste cu esecul meu.
Am ajuns un amestec de clipe, soapte, ganduri, liniste care dureaza cat sta geana pe geana si hazard.
Aleg de acum zambetele si micile bucurii, caut un petec de cer pentru odihna ochilor mei, culeg roade din pomul interzis si imi potolesc setea cu roua fiecarui inceput de zi.







5 comentarii:

pandhora spunea...

tot timpul suntem un amestec de clipe...apoi devenim un amestec de clipe sedimentate...se numesc amintiri...

Filip spunea...

amintirile sunt pentru cei batrani zic eu :) Clipele trec oricum si daca nu te bucuri de ele din cauza amintirilor o sa se termine amintirile la un moment dat..

pandhora spunea...

cine stabileste clipa cand ne numim "batrani"? :)

Filip spunea...

noi, atunci cand o sa devenim doar o unealta a memoriei......

pandhora spunea...

frumos spus...
sper ca la vremea aceea...sa-mi amintesc :)